Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności Serwisu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

zamknij

Kategorie

Promocje

Asortyment

  •      Sondy lambda Sondy lambda

    Podczas spalania paliwa oprócz nieszkodliwych produktów jak woda, dwutlenek węgla lub azot powstają niebezpieczne substancje szkodliwe, jak tlenek węgla, tlenki azotu i węglowodory. Katalizator swoje zadania może wykonywać między innymi dzięki sondom lambda. Sonda gwarantuje katalizatorowi optymalne warunki pracy. Sondy Lambda są czujnikami mierzącymi zawartość tlenu w spalinach, umieszczany w układzie wydechowym silnika spalinowego. Pozwala to na precyzyjne dozowanie składu mieszanki paliwowo-powietrznej.

  • Palec rozdzielacza zapłonu Palec rozdzielacza zapłonu
  • Przekaźniki Przekaźniki
  •   Świece iskrowe Świece iskrowe

    Jeśli rozważy się konstrukcję świecy, to w minionych 50 latach nie nastąpiły żadne poważne zmiany. Świeca zapłonowa zawiera, tak jak dawniej, rdzeń metalowy umieszczony w izolatorze ceramicznym. Jest on ponownie otoczony przez płaszcz metalowy, w którym znajduje się gwint wkręcany do głowicy silnika i powyżej znajduje się z reguły obszar sześciokątny na końcówkę świecy i klucz do wkręcenia i wykręcenia świecy. Główny cel konstrukcji świecy polega na tym, aby po doprowadzeniu wysokiego napięcia do świecy umożliwić zamknięcie obwodu przez iskry przeskakujące pomiędzy elektrodą środkową (centralną) a elektrodą masową.

  •  Świece żarowe Świece żarowe

    W celu zapewnienia niezawodnego rozruchu zimnego silnika także w niskich temperaturach zewnętrznych silniki wysokoprężne korzystają ze świec żarowych. Powód: Podczas rozruchu cylindry i silnik są mocno ochłodzone. Pozbawiają już zimne powietrze dodatkowej energii. Samo sprężenie powietrza nie zapewnia osiągnięcie temperatury potrzebnej do samozapłonu. Tutaj w grę wkracza świeca żarowa. Świeca żarowa wkręcona jest w głowicę silnika. Rurka osłaniająca świecę wystaje do komory spalania i wskutek przepływu prądu elektrycznego ogrzewa się, w zależności od świecy żarowej, do temperatury ponad 1000 °C. Ogrzewa także komorę spalania.

  • Cewki zapłonowe Cewki zapłonowe

    W silniku benzynowym cewki zapłonowe stanowią tak zwaną "elektrownię" procesu zapłonu. Jako część instalacji zapłonowej mają za zadanie zasilenie świec zapłonowych wysokim napięciem, które jest niezbędne, aby pomiędzy elektrodą środkową i masową świecy zapłonowej powstała iskra i nastąpiło zapalenie mieszanki paliwowo-powietrznej. Z przyłącza niskiego napięcia cewki zapłonowe pobierają prąd z akumulatora i przekształcają go wielokrotnie aż do napięcia 45 kV, zależnie od typu cewki. W zależności od typu pojazdu i wymagań producenta samochodu zastosowanie znajdują różne technologie cewek zapłonowych.

  • Fajki Fajki

    Stosowanie fajek zapłonowych NGK z opornikami przeciwzakłóceniowymi w połączeniu z odkłócającymi świecami zapłonowymi NGK zapewnia optymalne obniżenie częstotliwości zakłócających we wszystkich zakresach bez negatywnego wpływu na pracę silnika. Końcówki przewodów świec zapłonowych NGK wyposażone są w 5-kiloomowy opornik wykonany z wysokiej jakości materiału ceramicznego. Dzięki odpowiednio dobranej długości w sposób skuteczny ograniczona została możliwość wystąpienia wewnętrznego przebicia iskry zapłonowej, przy zachowaniu stałej wartości oporowej z nieznacznymi tylko odchyleniami przy dużych przeciążeniach silnika. Korpus składa się z odpornej żywicy fenolowej, charakteryzującej się bardzo dużą odpornością na wysokie temperatury i naprężenia rozciągające. Specjalne tuleje gumowe na obu końcówkach chronią przed wilgocią i stratami ładunków elektrycznych.

  • Promocje Promocje
  • Przewody WN Przewody WN

    Aby iskra mogła przeskoczyć, wysokie napięcie wytworzone w cewce zapłonowej (do 25.000 V) musi najpierw "dopłynąć" przewodami zapłonowymi do świecy zapłonowej. Aby układ zapłonowy działał niezawodnie, przewodom stawia się cały szereg ważnych wymagań. Najwyższej jakości właściwości izolacyjne, wysoka odporność na temperatury (do 200 °C), odporność na drgania, wahania temperatury i wilgotności, stanowią istotne założenia, które muszą spełnić wysokiej jakości przewody zapłonowe. Stale, niezawodnie i w długim okresie czasu, w skrajnych warunkach.

  • Czujniki temperatury spalin Czujniki temperatury spalin

    Nowoczesne systemy dodatkowej obróbki gazów spalinowych wymagają kontroli w zakresie efektywności i ochrony części. Czujnik temperatury gazów spalinowych służy do kontroli turboładowarek, katalizatorów, filtrów cząstek silników wysokoprężnych i systemów redukcji tlenku azotu.

    Stosuje się go do kontroli optymalnego punktu pracy oraz do możliwej ochrony odpowiednich części przed przeciążeniami temperaturowymi i stanowi ważną część zapobiegania zbędnej emisji szkodliwych substancji przez pojazdy.

  • Sterowniki świec żarowych Sterowniki świec żarowych
  • Kopułka zapłonowa Kopułka zapłonowa
  • Motul Motul
Pokaż 1 - 3 z 3 Produktów

Pokaż 1 - 3 z 3 Produktów